Matinalul Digi FM de joi l-a avut ca invitat special pe Bogdan Naumovici, celebru publicitar și regizor. Oana Zamfir și Vlad Craioveanu au stat de vorbă cu acesta despre filmul său, „Țăndări”, despre provocările promovării unui lungmetraj în era digitală și despre schimbările din industria publicităției.
„Țăndări” – o comedie despre bani, fotbal și ambiții locale
Primul lungmetraj regizat de Naumovici, „Țăndări”, este o comedie despre două sate care joacă un meci de fotbal pe bugetul local. Unii vor un parc de distracții, alții un stadion, iar totul escaladează într-o competiție plină de umor tipic românesc. Filmul a avut un start bun în cinematografe, debutând pe primul loc la box office, dar promovarea a fost o provocare.
„E greu să ajungi la tineri fără influenceri și TikTok”, a explicat Naumovici. „Eu am vrut să fac filmul cu actori, nu cu influenceri, dar promovarea trebuie să fie pe toate canalele.”
Publicitatea în 2024: mai multă frică, mai puțin umor
Naumovici a vorbit și despre schimbările din industria publicităției, criticând lipsa de curaj: „Oamenii sunt mult mai fricoși decât în trecut. Orice glumă poate fi criticată online, iar companiile evită riscurile. Publicitatea a pierdut mult din umorul ei original.”
Bogdan Naumovici, surpriză muzicală în film
O altă revelație din emisiune a fost faptul că regizorul a ajuns să își împrumute vocea coloanei sonore: „Am fost păcălit să cânt, nici măcar nu m-am trecut pe generic!”, a povestit amuzat.
Emisiunea a fost presărată cu momente de umor și ironie fină, iar Naumovici a demonstrat, încă o dată, că sinceritatea și autoironia sunt cele mai bune strategii de comunicare. „Țăndări” este în cinematografe acum, iar coloana sonoră este disponibilă pe YouTube.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!