Jurnaliștii și IMM-urile pot utiliza, de azi, o platformă media, 2Value, unde pot găsi informații relevante, dar și formate presetate pentru redactarea de materiale de relații publice. Accesul în platformă se face prin crearea unui cont care este gratuit pentru jurnaliști. Aceștia au la dispoziție filtre care să-i sprijine pentru a găsi rapid știrile din domeniilor lor de interes. Companiile vor fi ghidate să scrie un comunicat de presă sau un interviu, după șabloane predefinite, și vor primi suport și pentru anunțarea unui eveniment de presă.
Platforma 2Value, care a fost lansată de agenția de PR Tudor Communication, are ca scop armonizarea modului în care comunică jurnaliștii și companiile, aducând într-un singur loc atât cererea, cât și oferta de informații, și facilitând acest proces pentru ambele părți. Concret, beneficiile pentru jurnaliști se traduc prin obținerea mult mai rapidă a unui conținut de calitate, cu impact mare, în timp ce companiile vor avea acces la media într-o formă valoroasă, cu un plus de credibilitate, la costuri semnificativ reduse.
Pentru a marca această lansare și a face cunoscută platforma în rândul publicului vizat, Tudor Communication a lansat o campanie de educație în comunicare, prin evenimente și seminarii, aducând la aceeași masă jurnaliști, PR & marketeri și companii pentru dezbateri deschise privind principalele blocaje de comunicare la nivel instituțional și găsirea unor soluții pentru depășirea lor. Sub titlul Brands that Value, prima conferință din campanie a adunat peste 120 de nume importante din mass-media și mediul de business.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!