Românii folosesc tot mai multe produse de îngrijire. Vânzările acestor produse au crescut faţă de anul trecut. Nici curăţenia casei nu a fost ignorată de români în prima jumătate a lui 2018, potrivit unui studiu GfK.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, vânzările de alimente, băuturi şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei, au crescut cu 8,4%. Creşterea vine atât pe fondul numărului mai mare de produse cumpărate de români cât şi din inflaţie, dublă faţă de prima jumătate a anului trecut.
Şi dacă la alimente şi băutură diferenţele nu sunt atât de mari, se pare că românii au devenit mai atenţi când vine vorba de îngrijire, fie ea personală sau cea a casei.
Au folosit cu 14 procente mai multe produse de îngrijire personală, iar pentru a-şi menţine casa curată au cheltuit cu 10% mai mult decât anul trecut.
Datele GfK ne mai arată că o familie de români a cheltuit în medie în prima jumătate a anului în jur de 3500 de lei pentru coşul zilnic, mai mult cu 270 de lei faţă de anul trecut. Supermarketurile, magazinele cu reduceri şi cele de cartier au fost mai des frecventate de români în detrimentul pieţelor şi magazinelor tradiţionale.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!