Situație neplăcută pentru clienții BRD. Banca s-a confruntat, în această după-amiază, cu o avarie la rețeaua de electricitate.
Serviciile de internet și mobile banking au fost inaccesibile, iar posesorii de carduri nu le-au putut folosi nici pentru a face cumpărături, nici pentru a retrage bani. Nici măcar serviciul de call-center al băncii nu a fost funcțional.
BRD a anunțat că se revine progresiv la parametrii normali.
„Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”, au arătat reprezentanții instituției financiare, într-o postare pe Facebook.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!