Salamul de Sibiu este promovat în toată Europa de producători. În 2016, mezelul a devenit primul produs românesc din carne recunoscut la nivelul Uniunii Europene ca aparținând familiei de produse cu Indicație Geografică Protejată.
Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a promovat cunoscutul produs din carne apreciat la nivel european, prin mai multe activități naționale și internaționale. După includerea produsului în lista celor cu IGP, asociația a promovat, timp de trei ani, salamul în cadrul campaniei „Enjoy, it's from Europe!”.
În total au fost cinci participări la târguri internaționale, o participare la un târg național, trei cine cu bloggerii în România, Italia și Spania. La toate acestea se adaugă stabilirea, în premieră, a Zilei Naționale a Salamului de Sibiu IGP în data de 1 noiembrie și derularea primei campanii de promovare și informare asupra unei scheme de calitate europene în România.
Obiectivul prioritar al proiectului „Enjoy, it's from Europe!” a fost creșterea notorietății și a recunoașterii calității de excepție a produsului nostru IGP - Salamul de Sibiu. Am cucerit mai multe tipuri de public prin secretele de producție ale Salamului de Sibiu, în termeni de siguranță a alimentului, aspecte nutriționale, autenticitate, respect pentru mediu și sustenabilitate. Dar, cu siguranță, gustul, raportarea la tradiție și importanța lui pentru România au fost cele care au cucerit iremediabil publicul. Politica de promovare a Uniunii Europene ne-a oferit posibilitatea de a ne implica în activități de promovare cu un nivel ridicat de expunere, fiind un proiect unic pentru România, a declarat Carmen Gavrilescu, președintele Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu.
Campania de promovare a avut succes, atât offline, cât și online.
Am ajuns la peste 10.000 de followeri pe pagina de Facebook, sute de degustări in-store, zeci de degustări în restaurante, webinarii cu bloggeri, concursuri online, spoturi TV și campanii de promovare digitală. Ne-au făcut plăcere interacțiunile cu publicul din Italia și Spania, unde am oferit broșuri, am publicat advertoriale dar și povești despre Salamul de Sibiu, a mai precizat Gavrilescu.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!