Un call center pentru rudele și aparținătorii pacienților din ATI COVID a fost deschis, în premieră, la Institutul „Marius Nasta”. Serviciul funcționează zilnic în câteva intervale orare.
Call centerul a fost implementat cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale și este cu atât mai util cu cât accesul străinilor nu este permis în spital.
Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situații, dar și în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți. Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul „Marius Nasta” în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă, a declarat managerul de la „Marius Nasta”, Beatrice Mahler.
Rudele și aparținătorii pot suna ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor internați în secția ATI COVID-19 la numerele 031.9472 și 031.433.5231. Informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în fișa de observație a pacientului.
Call centerul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00 și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București. Studenții care deservesc call centerul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi.
Programul este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical prin oferirea de suport pacienților și familiilor lor.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!