Raportul Ministerului de Interne privind modul de intervenție în cazul dispariției Alexandrei Măceșanu scoate la iveală noi deficiențe ale sistemului de urgență. Spre exemplu, polițistul de la IPJ Olt, responsabil să preia apelurile direcționate de serviciul 112, lucrează singur pe o tură de 24 de ore.
În plus, potrivit documentului, operatorii 112 și polițiștii din teren, precum și cei din conducerea IPJ Olt au încălcat mai multe proceduri.
Oamenii legii au început cercetările abia a doua zi după ce părinții Alexandrei au reclamat dispariția. Șeful Poliției Caracal nu a raportat situația șefilor ierarhici și a limitat astfel implicarea mai multor agenți în cazul de dispariție.
Pe de altă parte, cei doi adjuncți ai IPJ Olt au ajuns în Caracal abia joi, dar niciunul dintre ei nu a coordonat eficient efectivele din subordine. În prezent, STS nu are capacitatea de a localiza cu exactitate persoana, în momentul efectuării apelului.
Raportul Ministerului de Interne mai arată că o aplicație care ar permite ca informația de la 112 să ajungă în timp real la structurile de conducere ale Poliției Române nu funcționa în acea zi.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!