TikTok a introdus recent TikTok Stories, funcție care le permite utilizatorilor să posteze conținut ce dispare după 24 de ore. Compania a confirmat noua caracteristică, asemănătoare celei prezente pe Instagram, după ce MattNavarra, un utilizator de Twitter, a postat online o serie de capturi de ecran. Firma susține că „experimentează pentru a le oferi utilizatorilor noi modalități prin care să își aducă la viață ideile în cadrul comunității TikTok”.
Mișcarea marchează încă un exemplu conform căruia cele mai populare platforme din industria tech nu încetează să adopte ideile de succes ale rivalilor, chiar dacă Facebook, Google și alți giganți din Silicon Valley au tras semnale de alarmă cu privire la comportamentul anticompetitiv al altor companii.
Platforma Instagram a lansat Stories în 2016 și a fost comparată imediat cu Snapchat, care oferea de câțiva ani funcția de 24 de ore. Instagram Stories a devenit unul dintre cele mai active instrumente ale platformei, cu peste 500 de milioane de utilizatori zilnici activi.
Între timp a apărut în scenă un nou jucător major, în contextul în care videoclipurile scurte și algoritmul din cadrul TikTok au câștigat devotamentul a sute de milioane de oameni din toată lumea.
Facebook și-a luat rapid notițe și a lansat, în august 2020, o funcție identică pe Instagram, aplicație deținută de grupul lui Mark Zuckerberg. Instagram Reels a reprezentat planul companiei de a concura cu aplicația chineză, produsă de ByteDance. Iar acum se pare că TikTok Stories plănuiește să se lupte de la egal la egal cu Instagram.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!