Utilizatorii care vor dori să scape de reclamele afișate de TikTok ar putea, la un moment dat, să aibă această opțiune prin intermediul unui abonament.
TikTok a început să testeze „experiență fără reclame”, care costă, pentru că implică un abonament lunar prin care, cei care-l plătesc, nu mai văd reclame în cadrul platformei.
Compania a confirmat testul, după ce informația a devenit publică, însă, nu a oferit vreo informație în plus.
Abonamentul testat are preţul de 5 dolari pe lună, însă, nu este clar dacă acesta va fi păstrat sau dacă nu va fi impus un tarif local, în funcţie de fiecare piaţă.
TikTok s-a concentrat până acum pe creșterea veniturilor din reclame şi comerţ electronic, astfel că un abonament ar contribui la diversificarea surselor de venit ale companiei.
Pentru comerț electronic, în cadrul platformei există TikTok Shop. Compania a încercat să-l promoveze pe diverse căi, inclusiv reclame şi cupoane.
Dacă şi când TikTok îşi va lansa abonamentul fără reclame, rămâne o necunoscută, compania nefiind dispusă, în acest moment, să ofere alte informaţii.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!