Când trebuie să-și cumpere electrocasnice, europenii se uită mai întâi la recenzii, apoi la prețuri. Părerea altor cumpărători e cel mai important criteriu la achiziția produselor, arată un studiu realizat în 35 de țări.
Mai departe, ne uităm la ce spun experții despre produsul respectiv sau comparăm prețurile și pe alte site-uri.
Cifrele mai arată că femeile citesc cu mai multă atenție recenziile din mediul online. În schimb, bărbații sunt mai receptivi la informațiile pe care le primesc la raft.
Studiul GfK FutureBuy 2018 a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste sau generații și a descoperit o ierarhizare diferită a factorilor care influențează decizia de cumpărare pe categorii de produse precum electrocasnicele mari și electrocasnicele mici, dar și în funcție de sex.
Studiul a fost derulat în România pe un eșantion de 1.000 de respondenți utilizatori de Internet din mediul urban, cu vârsta de minimum 18 ani.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!