Un bărbat care și-a închiriat vila prin intermediul unei platforme de rezervări s-a trezit cu facturi imense la o lună după ce un cuplu pe care l-a găzduit s-a răzbunat pe el pentru că nu a putut să își anuleze rezervarea.
Cei doi turiști care au călătorit din China în Coreea de Sud, pentru o excursie de 25 de zile, au ales să stea într-o vilă din Seul. Au închiriat-o pentru întreaga perioadă și au plătit-o integral, dar când au ajuns acolo nu le-a convenit faptul că nu era localizată într-o zonă centrală a orașului, așa cum credeau, ci într-o suburbie, scrie The Independent.
Nu au mai putut să-și recupereze banii de la gazdă, dar au decis să se răzbune, așa că au lăsat luminile aprinse, apa și gazul pornite în toată această perioadă. Ei au trecut doar cinci ori pe la vila respectivă, întrucât au stat numai prin excursii.
Gazda și-a dat seama de ceea ce făcuseră chiriașii doar după ce aceștia plecaseră, iar reprezentanții companiei de gazde l-au sunat pentru a vedea care este cauza consumului mare și dacă nu cumva ar exista o scurgere. Când a mers la vilă, proprietarul a găsit-o cu ferestrele deschise și gazul pornit, iar la scurt timp au început să vină și facturile la utilități, care au ajuns la un total de aproape 1600 de dolari. Numai în cazul apei, au fost consumați mai mult de 120.000 de litri în cele 25 de zile. Gazda a rămas în pagubă pentru că nu a mai putut contacta cuplul, care deja părăsise țara, și nu a primit niciun fel de despăgubiri nici de la platforma de rezervări.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!