ING Bank e bună de plată după ce, din cauza unei erori a sistemului informatic, unele tranzacții au fost dublate.
Peste 225.000 de clienți au fost afectați. Unii s-au trezit că au rămas fără bani în conturi, alții că au soldul pe minus!
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a decis să sancționeze instituția cu 20.000 de lei.
Problema a ieșit la iveală luni, după ora 14, când cei care au făcut plăți cu cardurile online, la POS-urile altora bănci sau au retras sume de la ATM-uri au realizat că au de două ori mai puțini bani decât ar fi trebuit. Drept urmare, inspectorii ANPC s-au autosesizat și au mers în control la bancă.
Toți clienții ING și-au primit înapoi banii luați din greșeală până la ora 21, în aceeași zi.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!