Clienții care apelează un call-center trebuie preluați de un operator uman în cel mult 5 minute de la inițierea apelului. În caz contrar compania riscă amenzi usturătoare potrivit unui proiect de lege inițiat de USR și adoptat în Senat.
Potrivit USR deși s-au eliminat cozile din faţa sediilor operatorilor economici, timpul clienților este în continuare risipit.
Asta în condițiile în care oamenii sunt puși să aștepte zeci de minute la telefon pentru a discuta cu personalul de la relaţii cu publicul.
Astfel, potrivit noului document, dacă au trecut mai mult de 5 minute de la inițiera apelului și până la preluarea acestuia de o persoană, compania riscă amenzi de la 50.000 la 100.000 de lei.
Sunt vizați toți furnizorii de servicii, de la bănci, rețele de comunicații electronice, transporturi, spitale, notari, până la operatorii de jocuri de noroc și autoritățile publice.
Urmează dezbaterile din Camera Deputaților, care va da votul final.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!