Oficialii de la Registrul Auto Român (RAR) au făcut publice noi imagini în care ilustrează trucul la care a apelat un șofer pentru a-și redobândi certificatul de înmatriculare, reținut în urma unui control, negândindu-se, însă, la pericolul uriaș la care se expune.
De curând, inspectorii RAR au descoperit bucăți de cauciuc dur introduse între spirele unuia dintre arcurile suspensiei.
”La o primă vedere, ar putea părea că în fotografii sunt arcuri elicoidale “împănate” cu bucăți de cașcaval. De fapt, vedem rețeta perfectă prin care proprietarul unui vehicul și-a pus în pericol propria siguranță, dar și pe a celorlalți participanți la trafic.
Oficialii de la Registrul Auto Român (RAR) au făcut publice noi imagini în care ilustrează trucul la care a apelat un șofer pentru a-și redobândi certificatul de înmatriculare, reținut în urma unui control, negândindu-se, însă, la pericolul uriaș la care se expune.
Acest vehicul s-a prezentat la RAR Tulcea pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut în urma unui control în trafic. Verificând mașina, colegii noștri au observat bucățile de cauciuc dur introduse între spirele unuia dintre arcurile suspensiei.În opinia proprietarului vehiculului, această improvizație ar fi trebuit să suplinească rolul arcului rupt și să ofere același răspuns al suspensiei în cazul unei situații de urgență.
În opinia noastră, improvizația este una periculoasă, de natură a afecta stabilitatea vehiculului, motiv pentru care acesta a fost respins de colegii de la Tulcea.Dincolo de aspectul care poate părea amuzant, astfel de improvizații vă pot pune viața în pericol!”, au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook.
Imaginile de mai sus vine la mai bine de două săptămâni de când un șofer s-a prezentat la RAR Timiș pentru eliberarea cărții de identitate a vehicului (CIV) cu o mașină pe care tocmai a cumpărat-o din Austria, ce era fabricată în 2015. Improvizația făcută de fostul proprietar, însă, i-a șocat pe inspectori.
„Să vă explicăm ce vedeți în fotografii: un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu “șoricei” de plastic pe puntea spate, cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui și a duce la pierderea lichidului de frână. Eficiența la frânare a roții respective? Zero... Viața conducătorului auto? Pusă serios în pericol...
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!