Vânzările Lego au crescut cu 14% în primele șase luni ale anului, pentru că familiile au petrecut mai mult timp jucându-se împreună acasă, a declarat miercuri producătorul danez de jucării, citat de Reuters.
Lego, afacere de familie, a revenit la creștere din 2017. De atunci, compania a reușit să depășească evoluția generală de pe piața jucăriilor, o tendință care a continuat și în acest an. Lego concurează pentru cota de piață cu Mattel și Hasbro.
„Am văzut o evoluție pozitivă în timpul restricțiilor, când familiile au început să se joace și să construiască seturi Lego împreună”, a spus șeful executivului Niels Christiansen într-un interviu. „Am văzut impulsul continuând în a doua jumătate a anului, chiar și după ce oamenii au început să se întoarcă la muncă și la școală. Deci, rezultatul nu este doar o reflectare a celor două luni în care toată lumea stătea acasă", a spus Christiansen, citat de Mediafax.
În timp ce vânzările au crescut cu 14% în perioada respectivă, veniturile au crescut cu 7%, până la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari). Diferența de venituri și vânzările consumatorilor s-a datorat vânzătorilor cu amănuntul, care se bazează pe inventarul existent pentru a satisface cererea, în condițiile în care compania a fost nevoită să închidă temporar producția în Mexic și China.
Compania a reușit să compenseze închiderea celor 616 magazine din întreaga lume prin creșterea vânzărilor online. Aproape toate magazinele au fost redeschise acum, a spus Lego. Profitul operațional a crescut cu 11%, la 3,9 miliarde de coroane, a spus Lego.
Foto Getty Images
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!