Mai mult de jumătate dintre românii din mediul urban se trezesc cu ochii direct în telefon, tabletă sau laptop și, cu precădere, pe rețelele sociale. Potrivit unui studiu prezentat astăzi, preferința tinerilor pentru Facebook a scăzut aproape la jumătate, de la un an la altul.
53% dintre românii de la orașe intră pe rețele sociale imediat după ce se trezesc, arată sondajul realizat de compania iSense Solutions, citată de Hotnews. Facebook rămâne cea mai populară rețea de socializare printre români. 9 din 10 respondenți o folosesc.
Totuși, în rândul tinerilor între 18 și 25 de ani, preferința pentru Facebook a scăzut de la 82%, în 2018, la 48%, în 2019. În schimb, 84% dintre cei peste 45 de ani declară că Facebook este rețeaua lor preferată de socializare.
Următoarele rețele de socializare, din punct de vedere al popularității, sunt YouTube (unde au cont 63% dintre românii care utilizează internetul), respectiv Instagram (55%).
Studiul „Digital Marketing Report” se bazează pe o cercetare online realizată luna aceasta pe un eșantion de 1040 de persoane, declarată a fi reprezentativă pentru mediul urban, cu o eroare de ±3,1%.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!