Promenada lansează o nouă provocare „The Empty Shop”. A doua ediție a campaniei de donare de haine va avea loc între 24 aprilie și 19 mai.
Obiectivul principal al proiectului este acela de a veni în sprijinul familiilor din zonele sărace și de a contribui la reducerea excluziunii sociale prin donarea de haine către comunități nevoiașe din țară.
Prin acest proiect, Promenada își dorește să demonstreze pentru a doua oară, că mallurile pot deveni un loc relevant pentru fapte bune, pentru implicarea comunității și pentru a aduce un impact pozitiv real în viața oamenilor.
În 2018, campania „The Empty Shop” a înregistrat performanța celei mai mari colecte de haine din România, cu 73 de tone de articole de îmbrăcăminte în două săptămâni.
Promenada alături de partenerii proiectului își doresc să strângă anul acesta la fel de multe haine ca anul trecut, pe care să le direcționeze către copii și familiilor lor, din cât mai multe județe. Partenerul campaniei Unilever va fi cel care se va ocupa de spălarea, împrospătarea și igienizarea hainelor cu OMO și Cocolino, iar Crucea Roșie va fi puntea de legătură cu beneficiarii. Organizația se va ocupa de identificarea și selectarea familiilor din zonele sărace și livrarea hainelor către beneficiari. În funcție de cantitatea de haine colectate, se vor adăuga noi județe pe harta României.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!