Una din trei evaluări publicate pe siteul TripAdvisor, celebrul portal de consultanţă turistică, ar fi falsă. Cel puțin, așa arată un studiu realizat de un site specializat în detectarea comentariilor neadevărate.
Potrivit raportului, numeroase hoteluri plătesc clienţi falși, pentru a le lăuda pe internet, astfel încât să obțină un rating cât mai mare. Totul, pentru a câştiga încrederea clienţilor adevăraţi în detrimentul concurenţei. Zeci de milioane de turiști ar cădea în plasă, astfel.
Asta, în condițiile în care, numai în Marea Britanie, site-ul este consultat, lunar, de 50 de milioane de ori, iar evaluările postate acolo influenţează cum sunt cheltuiţi, anual, peste 15 miliarde de euro.
TripAdvisor a negat acuzaţiile.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!