Din cauza aglomerației, mulți șoferi tind să fie mai irascibil atunci când conduc, mai ales în orașele mari, unde numărul mașinilor sunt în creștere. De cele mai multe ori, șoferii se ceartă și provoacă scandaluri de proporții în trafic. Este și cazul a două șoferițe din Cluj-Napoca.
O șoferiță a relatat cum a ajuns să se certe cu o altă femeie aflată la volan, făcând apel la instructorii auto să-i învețe pe elevi diferențele dintre mașini, după cum a scris pe Facebook.
„Aș avea o rugăminte la instructorii care sunt pe mașini automate, să le explice elevilor ce înseamnă frâna de motor. Azi, o proaspătă conducătoare a urlat la mine fiindcă nu îmi funcționează lămpile de frână, și că ea aproape a intrat în mine din cauza asta. I-am explicat ce manevre am folosit și domnișoara a procedat să urle la mine, că nu există frână de motor, că e doar un mit, și că eu sunt de vină că nu îmi repar lampa de frână. I-am arătat că îmi funcționează, dar domnișoara a continuat să urle la mine, până am întrebat-o ce mașină conduce și mi-a răspuns că automată, și că ea știe cum ar trebui să funcționeze, fiindcă acum a făcut școala de șoferi. Când i-am explicat că mașinile automate și cele manuale sunt diferite m-a făcut mincinoasă și a amenințat că cheamă poliția. Deci vă rog frumos, instructori, învățați elevii diferențele între mașini și modul de funcționare", a scris aceasta pe grupul Info Trafic Cluj-Napoca, potrivit ziare.com.
Postarea a fost comentată de membrii grupului, mulți ironizându-le pe protagoniste.
„De ce nu ai lăsat-o să scheme poliția? O lămureau ei.”/ „V-ați găsit amândouă.”/ „De la ce v-ați luat?”/ „Nu, nu, dacă are ambreiaj sau nu, am întâlnit pe unul care mi-a zis că are mașină automată și el n-are ambreiaj…”/ „Proaspăta absolventă o să strige la fiecare conducător de mașină electrică pentru că în regenerare nu apar becurile de frână.”/ „Trebuia să o lași să cheme poliția...poate își lua și amendă pentru scandal și sesizare aiurea.”/ „Este și la automată frână de motor mai ales dacă o treci pe modul sport sau pe modul "Low" (care e fix pentru frână de motor). M-am certat și eu cu un conducător auto care susținea sus și tare că nu îmi merge stopul pe frână în trafic bară la bară. I-am explicat că o mașină cu motor V6 sau V8 plus tracțiune integrală are o frână de motor destul de agresivă. Dar uneori n-ai cu cine...”, sunt doar câteva din comentariile pe care aceștia le-au lăsat la postarea femeii de pe grupul de Facebook.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!