Tinerii britanici au renunțat aproape complet să urmărească știrile la posturile de televiziune. În plus, jumătate din populația țării își ia informațiile prin intermediul rețelelor sociale. Este rezultatul unei cercetări făcute de Ofcom, echivalentul CNA-ului în Regatul Unit.
Raportul anual al celor de la Ofcom arată că persoanele cu vârste între 16 și 24 de ani urmăresc cel mult 2 minute pe zi știrile la televizor. Asta pentru că cei mai mulți tineri își iau informațiile de pe rețelele sociale și s-au mutat aproape complet pe servicii precum Netflix, care nu oferă deloc știri.
Acest lucru înseamnă că partidele politice trebuie să-și schimbe felul în care ajung la electorat, având în vedere că politicienii considerau până acum, în mod tradițional, buletinul de știri de la ora 22.00, difuzat de BBC, drept cel mai important mijloc de a-și transmite mesajele către public.
Știrile de televiziune rămân totuși principalul mijloc prin care britanicii mai în vârstă se pun la curent cu problemele cotidiene. Cea mai populară sursă de știri în Marea Britanie a rămas BBC One - consultată de 58% din public -, urmată de ITV, cu 40%, și de Facebook, cu 35%.
În plus, Instagram și WhatsApp au devenit surse de informare.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!