Ana Morodan s-a numărat printre creatorii de conținut care au picat în plasa unui tânăr Youtuber, fiind păcălită să promoveze un produs care în realitate nu există. Acum, însă, ea a oferit prima reacție, declarând că această acțiune este total nepotrivită.
Într-o serie de Insta Stories, creatoarea de conținut a spus că mulți dintre cei care au râs de ea nu știau nici ei că există o diferență între Curtea Regală și Casa Regală, dacă youtuberul nu le-ar fi spus. „Legat de băiatul acesta care a vrut să facă un experiment social, să mai explice încă o dată că în anul 2023 oricum există oameni care mai vor să mai sublinieze încă o dată că influencerii sunt de c*$%*. Lasă-ne soro, pe bune? Băi, băiatule, dacă voiai să faci un experiment cu adevărat, tu trebuia să ne trimiți o cremă, un șampon, o rochie sau orice. Dacă vedeai că în secunda în care ne-ai trimis-o noi am postat-o, fără să treacă un timp de testare, atunci aveai dreptate. Dar să faci acțiunea de a semi-impersona monarhia românească. Nu îmi mai spuneți că este o diferență între Curtea Regală și Casa Regală, că până nu v-a zis el, nu ați știut nici voi”, a declarat Ana Morodan pe Instagram, potrivit Libertatea.ro.
Zilele trecute, tânărul Youtuber, care se prezintă sub numele de Nicknamedpete, a explicat cum a pus la cale totul.
”Planul e simplu și are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online. Pachete de PR. Eu, brand, trimit unui influencer un colet care conține produsul meu. Influencerul postează ceva cu respectivul produs pentru că îi place să primească lucruri pe moca sau în speranța că eu, brandul, o să țin minte și o să-i dau niște bani pentru promovare când o să am un buget mai mare de 40 de lei. Primul pas e să inventez un brand care să sune interesant. Și un produs care să țină de foame”, își începe istorisirea bărbatul care le-a păcălit pe Ana Morodan și Oana Roman.
El le-a trimis creatorilor de conținut un produs prezentat sub numele de „brânza regelui Charles al III-lea”, care era de fapt o o brânză camembert, de origine poloneză, pe care a cumpărat-o cu doar 7 lei și pe care ambalat-o într-o hârtie simplă maro, legată cu o sfoară și închisă cu un sigiliu.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!