Volkswagen nu se bucură de succes maxim cu mașinile pe care le produce, ci cu... un cârnat. Currywurst-ul este cel mai bine vândut produs realizat în fabricile producătorului auto german.
În timp ce mii de mașini rulează zilnic pe liniile de producție la sediul Volkswagen, un grup de măcelari germani se agită în jurul unei mese, la prânz, pentru a inspecta, mirosi și degusta cu grijă un produs diferit: cârnații currywurst.
În esență, un bratwurst la grătar într-un amestec de ketchup și pulbere de curry, currywurst-ul este unul dintre cele mai populare alimente din Germania, mai ales la cantinele Volkswagen din nordul orașului german Wolfsburg.
Având 70 milioane de metri pătrați, fabrica Wolfsburg este cea mai mare din lume, cu 60.000 de angajați, atât de mulți încât într-o măcelărie internă se produc, anual, 6,7 milioane de cârnați currywurst marca Volkswagen. 40% dintre ei - adică 2,5 milioane - se consumă doar la fabricile Volkswagen.
Produsul a devenit atât de popular încât a ajuns și în marile supermarketuri din toată țara. Un pachet de cinci cârnați și o sticlă de ketchup condimentat Volkswagen costă în jur de 10 dolari.
Cârnații au o lungime de aproximativ 5 sau 10 cm, „și, dacă i-ați aduna pe toți, ați avea un șir care se va întinde de la Wolfsburg până la Barcelona”, spune purtătorul de cuvânt al Volkswagen, Torsten Cramm.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!