Atenție la peștele pe care-l cumpărați în această perioadă. Inspectorii de la Protecția Consumatorilor au găsit nereguli la 60% dintre cei peste 430 de comercianți verificați.
În multe cazuri, produsele erau expirate, în pachete era mai multă gheață decât cea declarată, peștele nu era curățat cum trebuie sau avea urme de oxidare.
Pentru ca peștele pe care îl cumpărați să nu vă pună sănătatea în pericol, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vă recomandă să acordați o atenție deosebită aspectului și să vă feriți de peștele cu suprafață lipicioasă și să fiți atenți la semnele de alterare.
De exemplu, ochii retractați în orbite, burta moale, branhiile închise la culoare indică faptul că peștele nu e proaspăt. Apoi, urmăriți modul de etichetare a peștelui și nu cumpărați produse preambalate neetichetate.
De asemenea, refuzați să cumpărați pește și produse din pește preambalate pe ale căror etichete nu este înscrisă data limită de consum sau dacă aceasta este modificată sau depășită.
Nu în ultimul rând, păstrați bonul de casă în caz că vreți să reclamați calitatea produsului.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!