Twitter a pierdut aproape jumătate din veniturile din publicitate de când a fost cumpărat de Elon Musk pentru 44 de miliarde de dolari în octombrie 2022, a dezvăluit proprietarul său, scrie BBC News.
El a declarat că Twitter nu a înregistrat creșterea vânzărilor așteptată în iunie, dar a adăugat că luna iulie a fost "puțin mai promițătoare". Elon Musk a concediat aproximativ jumătate din cei 7.500 de angajați ai Twitter atunci când a preluat conducerea în 2022, într-un efort de reducere a costurilor. Pe de altă parte, aplicația rivală Threads de la Meta are acum 150 de milioane de utilizatori, potrivit unor estimări.
Între timp, Twitter se luptă sub o datorie urișă. Fluxul de numerar rămâne negativ, a declarat Elon Musk la sfârșitul săptămânii: „Trebuie să ajungem la un flux de numerar pozitiv înainte de a ne permite luxul de a face orice altceva”.
Lucy Coutts, director de investiții la JM Finn, a declarat pentru emisiunea Today de la BBC că ea crede că Elon Musk va reuși să redreseze Twitter „dar va dura mai mult timp".
"Dar, din păcate, are de plătit datorii de 13 miliarde de dolari până la sfârșitul lunii iulie, așa că s-ar putea să vedem mai multă presiune asupra acțiunilor Tesla dacă va trebui să vândă mai mult din participația sa la această companie".
După ce a concediat mii de angajați și a redus costurile pentru servicii cloud, miliardarul a declarat că Twitter este pe cale să înregistreze venituri de 3 miliarde de dolari (2,29 miliarde de lire sterline) în 2023, față de 5,1 miliarde de dolari în 2021.
Se pare că măsurile agresive de reducere a costurilor nu au fost suficiente pentru o revenire a agenților de publicitate care au fugit după modificările aduse regulilor de moderare a conținutului de pe Twitter.
Linda Yaccarino, anterior șefă a departamentului de publicitate la NBCUniversal, a preluat funcția de director executiv al Twitter în iunie 2023 - o mișcare care sugerează că vânzările de publicitate sunt încă o prioritate pentru companie. Yaccarino a declarat că Twitter intenționează să se concentreze pe parteneriate video, creatori de conținut și comerț.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!