Clienții City Insurance pot afla mai ușor detalii despre ce se întâmplă cu polița lor după ce compania de asigurări a intrat în faliment. Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări a lansat miercuri un call center disponibil la numărul 0733.660.055 și platforma online ghidcityinsurance.ro.
Autorizația de funcționare a City Insurance a fost retrasă de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate.
Call center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupereze prejudiciile în baza unei polițe emise de această companie, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.
Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi în permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză, spune Dorel Duță, președinte UNSICAR.
Ponderea polițelor facultative gestionate de brokerii de asigurări în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% în 2016, în condițiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant în această perioadă. La nivelul pieței, brokerii dețin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creștere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.
Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări, organizație înființată în anul 2000, reprezintă 80 de companii - de brokeraj de asigurare, de regularizare daune și de pregătire profesională.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!