Întârzierea coletelor prioritare s-a lăsat cu amenzi pentru Poșta Română. Compania a fost amendată de ANCOM cu 35.000 de lei din cauza nelivrării la timp a corespondenței interne.
Pentru că CNPR nu a îndeplinit cerințele minime de calitate impuse de reglementările în vigoare și nu a asigurat livrarea la timp a trimiterilor interne de corespondență prioritară, am aplicat o amendă de 35.000 lei, a declarat Cristin Popa, director executiv al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.
Potrivit ANCOM, Poșta Română avea obligația de a respecta o serie de cerințe minime de calitate în cazul trimiterilor de corespondență interne din cea mai rapidă categorie standard din sfera serviciului universal.
Poșta a livrat puțin peste jumătate din trimiterile interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii, în loc de minimum 85%, așa cum prevede obligația legală.
De asemenea, a asigurat livrarea doar a 78% din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare, în loc de minim 97%, cum prevăd normativele.
Pentru perioada 1 ianuarie 2020-31 decembrie 2024, Poșta Română a fost desemnată ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poștale din țară și are obligația să presteze diverse servicii poștale pe întreg teritoriul României, la tarife accesibile și la anumite standarde de calitate.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!