Paznicii Lidl Apusului au blocat roata de la maşina unui bătrân cu handicap locomotor. Motivul ar fi fost că acesta nu a respectat regulamentul intern Lidl cu privire la parcarea autoturismelor. Incidentul a fost semnalat pe facebook de un bucureştean. LIDL a transmis un comunicat de presă în care comunică faptul că regretă incidentul.
„Ne cerem scuze şi vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situaţii. Este un caz izolat şi facem tot ce ne stă în putinţă să rămână aşa”, arată un comunicat de presă transmis de companie. Reprezentanţii Lidl susţin că vor revizui procedurile interne şi vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăţi regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor. „Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceştia aplică regulamentul nu doar în literă, dar şi în spiritul său”, au punctat aceştia.
Lidl mai transmite că „fiecare magazin este prevăzut şi cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilităţi. Pentru informarea şi confortul clienţilor noştri, parcările au un regulament afişat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanţuri de prindere, care poate fi înlăturat cu uşurinţă la nevoie. Am introdus această soluţie tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienţilor noştri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienţii care au nevoie de ele nu le pot folosi”.
„Bătrânul a parcat lângă spaţiul special amenajat pentru persoane cu handicap fără a bloca accesul in magazin sau a circulaţiei, a parcat in acel loc pentru că că spaţiile pentru persoane cu handicap aveau accesul blocat cu lanţuri şi piloni de plastic. Reprezentaţii firmei de pază SGG l-au văzut când a parcat, l-au lăsat sa între in magazin după care i-au blocat roata stânga faţă. La ieşire i-au solicitat sa plătească 100 RON taxa de deblocare. Au venit doua echipaje de poliţie care au aşteptat aproape o oră pe cei de la SGG care au declarat ulterior foarte relaxaţi că este parcarea privată a Lidl şi că bătrânul a parcat într-un loc interzis, că nu e problema lor că spaţiile pentru persoane cu handicap sunt blocate cu lanţ şi că bătrânul trebuie sa plătească. Trei poliţişti s-au umilit timp de aproape încă o ora in faţa unui paznic de la SGG rugându-l sa deblocheze roata bătrânului. Într-un final pentru ca Poliția Română nu avea jurisdicție pe proprietatea Lidl și pentru că bătrânul se simțea rău am strâns noi cei revoltați 100 de lei pentru a debloca mașina omului.”, a scris un bucureștean pe pagina sa de Facebook.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!