Un bărbat în vârstă și fiul său au fost bătuți, miercuri seară, în supermarketul Lidl Brățării, situat în cartierul Titan din București. Ei au fost atacați de trei tineri pentru că le-au reproșat că se bagă în față la rând. Agenții de pază nu au intervenit.
Reprezentanții Lidl au transmis, joi seară, că agenții de pază au respectat procedurile interne ale companiei și au intervenit, însă atunci când situația a devenit riscantă, au apelat la 112.
O femeie, cadru medical, martor la acest incident, a declarat pentru aktual24.ro că nimeni de la pază nu a intervenit. „A fost nevoie că eu să mă bag între ei, am reușit să îi opresc”, a relatat femeia.
„Un tată, un domn în vârstă, și fiul lui au fost bătuți. Domnul în vârstă aștepta la rând la case, iar cei patru s-au băgat în față. Domnul le-a spus să stea la rând, însă cei trei au început să îl înjure și să îl amenințe. Când a terminat de plătit, domnul le-a spus ‘nu va e rușine, am o vârstă’. Golanii au tăbărât pe el și l-au bătut într-un mare hal. L-au desfigurat, i-au dat cu o sticlă în cap, era plin de sânge.
A fost nevoie că eu să mă bag între ei, am reușit să îi opresc. Nimeni de la pază nu a intervenit, cum e posibil așa ceva? În magazin erau oameni cu copii”, a relatat femeia pentru aktual24.ro.
Femeia a menționat că polițiștii au ajuns după zece minute, însă agresorii deja dispăruseră.
Reacția Lidl România: Au fost respectate procedurile
Reprezentanții hypermarket-ului au emis un comunicat de presă prin care explică faptul că au fost respectate procedurile companiei.
„În legătură cu incidentul petrecut în data de 19.07.2023 în cadrul magazinului nostru situat pe str. Brățării nr. 2, din București:
Agenții de pază au identificat posibilitatea unei altercații încă din incinta magazinului, din zona sălii de vânzare. Au intervenit imediat și au separat persoanele care aveau un comportament inadecvat.
Situația s-a reluat și după ce persoanele respective au depășit linia caselor de marcat, unde s-au alăturat alți 2 posibili cunoscuți ai celor implicați în conflict, devenind extrem de violenți. În acel moment, agenții de pază au evaluat situația ca fiind una de risc ridicat, așadar au apelat imediat serviciul 112, dar și agenții de la firma de intervenție rapidă parteneră. Până la venirea Poliției, cei 2 agenți de pază din magazin i-au izolat pe cei implicați în conflict, pentru a putea proteja atât clienții din acea zonă, cât și angajații noștri.
La acest moment, situația este gestionată de către autoritățile competente. Confirmăm faptul că agenții de pază au respectat procedurile interne Lidl, respectiv au încercat în primă fază să aplaneze conflictul, și, în funcție de rezultat și de potențialul risc, au solicitat ajutorul Poliției și al agenților de la intervenții rapide.
Suntem la curent că în mass media s-a vehiculat informația conform căreia un client / clientă ar fi intervenit în a-i separa pe cei aflați în conflict pentru că agenții de pază nu ar fi reacționat, însă din informațiile pe care le avem în acest moment și din imaginile suprinse pe camerele din sistemul de supraveghere, această informație nu este confirmată.”
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!