Casa Naţională de Asigurări de Sănătate cere furnizorilor de servicii de sănătate să trateze în continuare cu toată responsabilitatea problemele medicale ale asiguraţilor şi să nu amâne acordarea tratamentelor necesare acestora.
Asta în condițiile în care medicii și farmaciștii din toată țara se plâng că sistemul informatic nu funcționează cum trebuie. Aceştia se plâng că introducerea în sistem a serviciilor medicale ori a reţetelor durează ore în şir. În multe cazuri medicii rămân la serviciu, după program, pentru a introduce manual datele. La rândul lor, pacienţii aşteaptă chiar şi două ore pentru a li se elibera o reţetă
Firma SIVECO a trimis ieri un comunicat prin care anunţă că CNAS nu mai are contract de mentenanţă a sistemului informatic şi că angajaţii săi nu vor mai face nicio intervenţie pentru remedierea problemelor apărute. CNAS spune că specialiştii IT din cadrul instituţiei depun toate eforturile în vederea soluţionării disfuncţionalităţilor apărute. Peste 70.000 utilizatori şi peste 700.000 de servicii medicale sunt raportate şi validate zilnic, din care circa 200.000 sunt prescripţii medicale în sistemul informatic
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!