Elon Musk și directorul executiv al Twitter, Linda Yaccarino, au dezvăluit luni noul logo pentru platforma de socializare care prezintă un "X" alb pe fond negru, în locul cunoscutului simbol al păsării albastre.
"X este aici! Hai să facem asta", a scris pe Twitter Linda Yaccarino, care a postat și o fotografie cu logo-ul proiectat pe birourile companiei din San Francisco.
Într-o postare făcută la scurt timp după miezul nopţii, miliardarul a spus „dacă un logo X suficient de bun va fi postat la noapte, îl vom introduce mâine la nivel mondial”. „Iar în curând vom spune adio brand-ului twitter şi, gradual, tuturor păsărilor”, a adăugat Elon Musk.
Anul trecut, Elon Musk a cumpărat Twitter pentru 44 de miliarde de dolari şi a fuzionat compania într-o entitate denumită X Corp.
Site-ul Twitter prezintă acum același logo, în timp ce familiara pasăre albastră a dispărut. Anterior, pe site-ul Twitter se preciza că logo-ul său, care reprezintă o pasăre albastră, este "activul nostru cel mai uşor de recunoscut". "De aceea îl protejăm atât de mult", se spunea în descrierea aplicaţiei.
De asemenea, la începutul acestei luni, Musk a anunţat că Twitter va limita numărul de tweet-uri pe zi pe care diverse conturi le pot citi, ceea ce a stârnit o serie de critici în rândul utilizatorilor, dar şi al profesioniştilor din marketing. Acest anunţ a ajutat la creşterea serviciului rival Threads, deţinut de Meta, care a depăşit 100 de milioane de utilizatori înscrişi în cinci zile de la lansare.
Cea mai recentă complicaţie cu care se confruntă Twitter este un proces intentat marţi, în care se susţine că firma datorează cel puţin 500 de milioane de dolari ca indemnizaţii pentru concedierea foştilor angajaţi. De când a fost achiziţionată de Musk, compania a concediat mai mult de jumătate din forţa de muncă, pentru a reduce costurile.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!