Inevitabila cursă festivă a început între toți comercianții importanți, pe măsură ce își lansează reclamele de Crăciun pentru 2022. Dar care este tema dominantă în acest an? Aruncăm o privire mai atentă.
Nimănui nu-i place să fie considerat ieftin, dar toți trebuie să ne reducem bugetele anul acesta. Comerciantul de articole de îmbrăcăminte și articole de uz casnic la preț redus, TK Maxx, abordează acest subiect. Se concentrează pe Sam, al cărui tată îl întreabă cum a cumpărat cadouri atât de grozave. Sam răspunde: „Tocmai am fost la TK Maxx”.
Gama Sainsbury's Taste the Difference de Crăciun este marca proprie premium. Și în vremuri normale, acest anunț ar fi putut sublinia calitatea exclusivă și luxoasă a acestor produse alimentare. În 2022, totuși, magazinul și-a dat seama în mod clar că nu va merge prea bine în cazul gospodăriilor fără posibilități. Povestea este plasată într-o lume medievală imaginară în care este planificată o sărbătoare festivă. Cu toate acestea, când un tânăr bucătar stresat oferă o budincă tradițională de Crăciun, Contesa proclamă: „Nu mi-a plăcut niciodată budinca de Crăciun” și îi ordonă să-i aducă altceva. Bucătarul lucrează zi și noapte, amestecând ingrediente și chiar furând un biscuit enorm de la un uriaș nemulțumit. Rezultatul este o budincă de Crăciun cu biscuiți caramelizat Taste the Difference și este un succes grozav.
Unele filme de Crăciun se bucură o audiență veșnică la televizor și sunt urmărite de mai multe generații. „Elful”, filmul din 2003, este unul dintre ele, iar anul acesta Asda a valorificat această atracție într-un mod foarte inteligent, scrie creativeboom.ro. În anunțul său sezonier, personajul iubitor de Crăciun, Buddy the Elf, interpretat de Will Ferrell, este confirmat ca cel mai nou recrut sezonier al Asda.
Morrisons a adoptat o abordare destul de simplă a branding-ului său în ultimii ani, concentrându-se mai ales pe calitatea alimentelor sale și subliniind sprijinul pentru fermierii britanici și irlandezi.
Să ai o Cupă Mondială în decembrie provoacă un pic de confuzie pentru marketeri. Dar Aldi a decis să se oprească și să le fuzioneze pe cele două în această reclamă care aduce un omagiu reclamei emblematice la Cupa Mondială Nike din 1998.
Creșterea furiei față de politicieni pe fondul unei crize economice poate să nu sune ca cea mai promițătoare bază pentru o reclamă de supermarket. Dar Tesco a mers pe această idee oricum.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!