Instagram vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături, precum achiziționarea produselor fără a părăsi aplicația și adăugarea unui „coș de cumpărături”, anunță șeful serviciului online.
Adam Mosseri a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri” de pe platforma.
Oficialii estimează că acest lucru ar putea aduce câștiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame și promovări, aproape un sfert din totalul câștigat de Facebook.
Aspecte ale protecției cumpărătorilor și integrarea sistemelor de administrare a inventarelor vor fi de asemenea introduse.
„Va fi foarte fragmentat, așa că va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degrabă pe 5-10 ani”, a adăugat Mosseri.
În luna martie, Instagram a informat că 20 de branduri de modă americane, cât și influenceri și creatori pentru mărcile respective, își vor putea vinde marfa direct pe platformă, printr-un parteneriat cu PayPal.
Subiectele tale preferate sunt și la Știrile Digi FM. Ca să știi!
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!