Sunt de 20 de ori mai mulți elevi cu risc de tulburări comportamentale decât știm oficial!
Rezultatul îngrijorător vine în urma unui studiu-pilot realizat de Asociația de Terapie Comportamentală Aplicată în 30 de școli.
Majoritatea copiilor care deranjează orele pot suferi de boli psihice, care nu sunt diagnosticate din cauza rușinii sau a lipsei de educație a părinților.
În plus, dascălii nu fac față acestor situații deoarece nu au pregătirea necesară, a declarat, pentru site-ul Digi FM, psihologul Claudia Matei, analist comportamental la ATCA.
La rândul său, președintele ATCA, Anca Dumitrescu, a subliniat că este imperios necesară o reformă a sistemului actual de învățământ, pentru integrarea cu succes a copiilor cu nevoi speciale în învățământul de masă din școlile de stat. Un parteneriat public-privat între Ministerul Educației, organizații non-profit, sponsori și cadrele didactice este esențial pentru a schimba în bine viața copiilor cu nevoi speciale, pentru ca ei să poată duce o viață normală în societate.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!