După ce a revenit în România din vacanța petrecută în Turcia, un turist român a împărtășit o experiență neplăcută cu privire la o situație întâlnită la o benzinărie.
Pe un grup de Facebook dedicat discuțiilor despre vacanțe în Turcia, bărbatul a semnalat că a fost pus în situația de a plăti o sumă mai mare decât cea afișată inițial pe pompă, potrivit ziare.com.
”M-am întors din Alanya, Turcia. Doresc să vă spun situația prin care am trecut tocmai ca să evitați ce mi s-a întâmplat mie. Mai exact am alimentat la o stație de benzină. Cu toții știm procedura. Alimentezi, mergi la casă, pe un monitor este o imagine cu numărul pompei, numărul mașinii și suma de achitat. Am mers la casă, m-am așezat la rând, pe monitor era numărul mașinii cu suma de 1100 lire turcești. După aproximativ 2 minute această imagine a dispărut, până să apuc să achit. Când mi-a venit rândul, angajatul de la pompă a venit cu un bon pe care era 1360 lire. În zadar am explicat eu că nu este aceea suma corectă, a trebuit sa achit. Am verificat pe bordul mașinii numărul de kilometri și consumul mediu, după un calcul simplu am ajuns la concluzia că am fost înșelat. Singura soluție ar fi ca după ce alimentezi să faci o poză la ecranul pompei, ca dovadă. Mare atenție, nu costă nimic să faceți o poză cât mai discret la ecranul pompei”, a fost mesajul postat de turistul român.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!