Pasagerii a două curse TAROM de duminică, de pe ruta București-Londra au rămas fără bagaje. Ei au aflat abia pe aeroportul din Londra că hainele lor au rămas în București. Motivul invocat de Tarom a fost că avionul era prea greu. Pasagerii au dreptul la despăgubiri, spun avocații specializați în litigii.
“Motivul care a dus la supraîncărcarea aeronavei ține de condițiile meteo de pe rută. Compania TAROM a decis alimentarea aeronavei cu o rezervă de extra 600 kg combustibil, care să mențină zborul în condiții de siguranță, având în vedere atât condițiile frecvente de holding de la destinație, cât și consumul suplimentar pe motive meteo. Aeronavele TAROM au spațiu suficient pentru bagaje. Situația este izolată” - este comunicatul TAROM.
Și alte companii aeriene s-au mai confruntat cu astfel de situații. Totuși, potrivit legislației în vigoare, transportatorul răspunde pentru pierderea și întârzierea bagajelor. Pasagerul are dreptul să-i fie adus bagajul acasă și poate fi despăgubit. Însă există limita de 5500 de ei.
Ascultă Digi FM Live, pentru cele mai noi știri, la fiecare 30 de minute.
Ca să știi!
Puteţi urmări Știrile Digi FM şi pe Google News şi WhatsApp!